ولي توي بهمن ماه همان سال وقتي از راديو اطلاعيه استخدام در پليس راه را شنيدم با پدرم مشورت كردم و با انكه هنوز به سن قانوني نرسيده بودم مراحل ثبتا نام و شركت در ازمون را طي كردم و بهر حال در دهم تيرماه ٦٥زماني كه من فقط ١٧سال داشتم به پادگان شهيد اديبي مرزن اباد چالوس رفتم و بيش از يك سال دوره درجه داري را طي كردم و در شهريور ٦٦عملا من در يكي از پليس راهاي استان اصفهان مشغول فعاليت شبانه روزي شدم
همه هم كلاسي هايم يا داشتند ديپلم ميگرفتند يا به سربازي رفته بودند و يا راهي دانشگاه شده بودند ولي اما من در محل كارم كه براستي دانشگاه ادم شناسي بود در حال تجربه كسب كردن بودم تجاربي سخت بد و دل ازار.........صحنه هاي تصادفات قتلي بر روي روح و روان من اثرات بدي گذاشت ضمن اينكه هنوز جنگ بود و هيچ اينده اي را نميتوانستي براي خودت در نظر بگيري....
ادامه دارد بدردد
14/3/96...ما را در سایت 14/3/96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52