سلام به همه دوستان خوب و فهميده و عزيز و گرامي
اول تشكر ميكنم بابات فرصتي كه صرف ميكني و نگاهي به اين حرفهاي ته مانده دلم مياندازي ومطالعه ميكني ،،،،،،،ممنوم و تشكر
طي اين چند ماه اخير با توجه به اينكه به بنگاه املاك سپريم روزها كم و بيش مشتري هاي مختلفي امدند و بازديد كردند و رفتند
تلفن كه زنگ ميخورد و متوجه ميشدم از طرف بنگاه است نا خود اگاه استرس و نگراني به سرغم ميامد
دلم ميگرفت و گاها بعضي مواقع بخاطر همه موضوعاتي كه طي اين سي و هشت سال كه اينجا زندگي كرديم چشمانم رنگ ديگري ميشد و در تنهايي خودم چند قطره اشك ميريختم
يواش يواش اين موضوعات برايم ناراحت كننده بود تا چند شب قبل كه با برادرم حرف زديم در رابطه با قيمت و اينكه اگر دلت ميخواهد به هر قيمتي كه تمايل داري بفروش فقط اين را بدان كه اين ملك پدري سوا ماديات به گونه اي تربيت شده ايم كه بايد بيشتر صبور باشيم و از خداوند ميخواهم كه هرر تقديري كه برايمان در نظر گرفتهاي بهترين و راحت ترين راهي باشد براي تحقق پيدا كردن فروش خانه پدري
بهرحال فعلا هيچ چيزي معلوم نيست ولي با مستاجرمان توافق كرديم كه يكسال ديگر باشد تا ببينيم ايا در اين يكسال روبرو موفق به فروش خانه ميشويم ،،،،،،،،اگر اينجا بفروش برسد زندگي من بطور كلي دچار بحران ميشود خدايا خودت كمكم كن تا بتوانم بهترين راه را انتخاب كنم ....شما هم برايم دعا كنيد ،،،،،ممنون كه ميخواني اين بلاگ را
14/3/96...ما را در سایت 14/3/96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56