این روزها حسابی دلتنگ میشوم و گاهی انقدر تنهایی بهم فشار وارد میکند که ارام ارام در خلوت خودم اشک میریزم بخاطر محبت هایی که کرده ام و جوابش بجز کباب شدن ندیده ام
تا دورودی دیگر بدرود
نوشته شده در یکشنبه چهاردهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 15:27 توسط مهران رضازاده |