همه هیاهوی سال نو تمام شد از یکماه به پایان سال مانده تا چند روز دیگر مردم ایران زمین حال و هوای دیگری پیدا میکنند انقدر برای خودشان برنامه ریزی میکنند که دیگر وقتی برای ارامش پیدا نمیکنند
من که امسال عید نداشتم به دلیل عدم حضور والده عزیزم ولی امیدوارم که هر کسی این متن را میخواند دلی شاد داشته باشد و سعی کند که در سال جدید با مهر و محبت تر از قبل ایام را طی کند
میدانم که نتجه محبت کردن در جامعه ما برابر است با کباب شدن ولی دوستان خوبم خشم و خشونت چیزی بجز غم و اندوه برایتان ندارد
پس زنده باد مهر و وفا
ما را در سایت 14/3/96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46