سلام .امیدوارم هر جایی هستید شب و روزی خوب و مملو از مهر و محبت داشته باشید.
هرچند که مایل نیستم ولی اجبارا تا درودی دیگر بدرود.
شاید فردا شاید ماه دیگر و شاید سال دیگر و نه شاید هرگز این بلاگ بروز نشود.
تا میتوانید در عشق ورزیدن به خود و دیگران تلاشی مضاعف نشان دهید.بدون شک ایام زندگی بر کسانی لبخند خواهد زد که شاد و خرسند ایام را طی میکنند ..میدانم که همه شما اینچنین هستید همه مهربان و همه شاد و شیرین کام. بهتر از این نمیشود.هرکسی بلاگ مهر و وفا را خوانده بدون شک با مهر و با وفا تر از قبل گشته حتی برای خودم که افتخار خلق مهر و وفا بر شانه هایم سنگینی میکند.... مواظب باشید گلها را له نکنید و...
گلبنی که پرورش دادید نظر لطف بر مگیر از او .............................
بدرود
ما را در سایت 14/3/96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28