خیلی وقتها پیش قصد خداحافظی با دوستان خوبم را داشتم اما بهرجهت از دوستان خوبی که در این مدت همراهیم نمودند سپاسگذارم بخصوص از خواهر خوبم نویسنده بلاگ انسانیت که طی سه سال گذشته همانند فرشته ای باعث شد که کم و بیش نیم نگاهی به دیگر ایده ها و فکرهایم بیندازام تشکر ویژه ای را دارم و برایش بهترین ها را از خالق زیبایی ها دارم .
دوستان خوبم .سعی کنید هرگز در مسیری که انتهای آن نامعلوم است گام برندارند.از تجارب بزرگترهایتان کمال بهره را ببرید .سعی کنید اثرات مخرب خشونت را از زندگی خود و اطرافیانتان دور کنید و در پایان تا میتوانید و تا جایی که امکان دارد در مهرورزیدن به یکدیگر از خودتتان کوششی بیشتر نشان دهید.
روزی باید به این پایان میرسیدم .امروز روز خاصی برایم خواهد بود .یک روز بیادماندنی با یک خاطره خوب ..................................شاد باشین .....
ما را در سایت 14/3/96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41